onsdag den 23. april 2014

When the sun shines in my room






Et lille smugkig mere på mit værelse... Det her er et af mine yndlingshjørner,  efter at jeg har fået hængt en lille funklende discokugle op. På et bestemt tidspunkt af dagen (når solen skinner ind ad vinduet sidst på eftermiddagen) kaster den fine lyspletter rundt i rummet, og gør mig så glad og drømmende. Jeg mangler stadig at finde et billede til rammen på bordet, og så skal der også hænges flere billeder op på den lille snor... Men sådanne projekter er ret skønne at have foran sig. 

17 kommentarer:

  1. Ej hvor der det fint!
    http://blondealien.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie! Det er jeg glad for, du synes!!

      Slet
  2. Hvor er dit værelse bare skønt! Det bliver helt magisk med lyspletterne. Wauw. Jeg er forelsket.
    http://paahovedetafmaria.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Aah jeg er saa vild med de der grene, folk har hängende fra loftet ligesom du har her. Det ser bare läkkert ud, men jeg forestiller mig, at den nok ikke er saa let at anbringe.

    /Cindi

    www.cherriesandsunflowers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk ikke så svært igen. Det kræver bare fiskesnøre og et par kroge i loftet!

      Slet
  4. Wauw, hvor er det bare det fineste værelse! Er super jaloux!

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor er de vildt med den discokugle - det er jo genialt tænkt! Virkelig fint værelse :)

    Knus,
    www.mymindgraffiti.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Super skøn blog, hvis det lyster må du gerne tjekke min ud :)

    kys, http://erica-schou.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Din bøjlestang-ting er mega fed!

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. You have such a great blog..beautiful photography, and great clothes! :)
    sunmoonstyle.blogspot.co.at

    SvarSlet