onsdag den 1. februar 2012

Going down under





Åh. Har simpelthen glædet mig sådan til at fortælle, dette som jeg har haft på hjerte så længe. I morgen tidlig rejser jeg helt op på den anden side af jordkloden - nemlig til Australien. Væk fra kulde, slud, vind og blæst. Jeg er nok verdens heldigste kartoffel. Ih, hvor jeg dog glæder mig til at fotografere, opleve, gå på eventyr, opleve nye kulturer, møde australsk familie og være sammen med dem jeg holder af. Det bliver alt sammen spændende! Først skal vi mellemlande i Singapore, og så videre til Australien (Sydney og derefter Cairns) Nu vil jeg gå til køjs, stå op, flyve tværs over jorden og møde en hel ny verden. 
På gensyn, på gensyn, på gensyn! 

96 kommentarer:

  1. Årh det lyder skønt!! Misunder dig en hel del.
    Nu må du have en god tur, glæder mig til at høre om den!!

    Kys Karoline.
    Annesofie-karoline.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak åh tak! Vil forhåbentligt kunne skrive lidt undervejs (og vise billeder)

      Slet
  2. Årh hvor fedt! Har selv været i Australien da jeg var lille, det var virkelig en fed oplevelse, selvom det ikke er alt jeg husker. Men dog husker jeg hvor et fantastisk land det var! Gid det var mig! God tur!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Har aldrig været i Australien før, så det bliver en utrolig oplevelse er jeg sikker på :)
      Vi ses!

      Slet
  3. Gud, hvor er du heldig! God tur Andrea! Glæder mig til at høre om det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler mig også som den heldigste kartoffel. Glæder mig til at fortælle undervejs (tusind tak)

      Slet
  4. Hvor er du dog heldig! Håber du får en helt igennem fantastisk og uforglemmelig tur :)

    //Mie
    www.mieshverdag.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, mange tak! Føler mig også så heldig kan du lige tro.

      Slet
  5. Æv hvor ville jeg ønske at det var mig! Nå, må vel leve med kulden her... Du ønskes rigtig en god og spændende tur fra mig :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det bliver så spædende, har mange sommerfugle i maven.

      Slet
  6. Rigtig god rejse - nyd det!
    Og hvor er du bare talentfuld :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Monique!
      Det er jeg glad for du synes.

      Slet
  7. Fedt! Hvor er din rejse-bog og rygsæk fra?
    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Vintage begge ting! Desværre...

      Slet
    2. Du kan få en der ligner i Monki, Mathilde. :)
      http://www.monki.com/Shop/Accessories/Edla/6897-299711.1

      Slet
  8. Uhhh det bliver spændende. Glæder mig til at følge dig fra 'Down under'

    Mvh. Michelle-Marie
    asinmichelle-marie.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg glæder mig til at fortælle jer en hel masse undervejs! Det bliver så spændende.

      Slet
  9. Du må have en fantastisk rejse!

    SvarSlet
  10. Fede billeder! Og du ønskes en rigtig dejlig rejse!

    SvarSlet
  11. God tur Andrea.
    Glæder mig til at se billeder derfra! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laura!
      Glæder mig til at vise jer billeder i massevis :)

      Slet
  12. God tur :)
    Hvor må det være lækkert, at skulle væk fra kulden!
    Hvor er din sweater og dit ur fra (på det øverste billede) ?

    Jeg har selv lige startet en blog. Det ville være dejligt, hvis du havde lyst til at kigge forbi :) -

    http://tanke-storm.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Sweateren er vist fra Urban Outfitters (den er lånt fra min veninde) og uret er et Casio ur.
      Kigger forbi med det vuns :)

      Slet
  13. Jeg har boet i Sydney i 3 år, sig til hvis du mangler tips og tricks til gode steder i byen. Og for dælen hvor er jeg MISUNDELIG. NYD solen og livet Down Under. Jeg har hjemveg nu....

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Wow. Lige nu er jeg mellemlandet i Singapore, og skal senere videre til Sydney. (Glæder mig)
      Tusinde tak! Du må meget gerne komme med et par tips og tricks...

      Slet
  14. Det er min største drøm at komme til Australien! Jeg tager derhen en eller anden dag! Rigtig god tur, tag en masse billeder, du kan dele her! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det har også været en kæmpe drøm her. Glæder mig så utroligt! Vil tage en masse billeder jeg kan dele med jer alle sammen - mest fra Australien, men måske også lidt her fra Singapore hvor jeg er nu. det er alt sammen så spændende :)

      Slet
  15. Ha' en fantastisk tur! Misunder dig slet ikke, nej

    SvarSlet
  16. Gud hvor ville jeg gerne være dig lige nu! Men god tur! Jeg glæder mig til at se alle billederne og følge med på din rejse ;) Endnu en gang håber jeg at du får en rigtig god tur!

    //Christina
    http://moments-christina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. Glæder mig sådan til at vise jer alle billeder i massevis!

      Slet
  17. Seriøst hvor er du heldig! Jeg har altid gerne ville rejse til Australien! Oh man.. Jeg er misundelig!

    Men god rejse :)

    Caroline-repeat.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Glæder mig sådan til at opleve Australien - lige nu er jeg i Singapore :)

      Slet
  18. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  19. Hvor er den flotte rygsæk fra, Andrea? Og rigtig god rejse, jeg håber du får en fantastisk tur! :) Ville ønske det var mig der skulle til Australien!

    http://tankerfrasverige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Claudia :) Min rygsæk er desværre vintage!

      Slet
    2. Man kan få en (næsten) magen til i Monki, til 200,-

      Slet
  20. Hej Andrea! Ville lige vide noget om det billede du har i højre side i din blog - det med trekanterne, og de små øjne indeni; hvor fandt du billedet, og ved du hvad det betyder? :-)
    //På forhånd tak.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Yasmin. Aner det ikke - synes bare det var pænt. (Og kan desværre ikke huske hvor det er fundet henne, øv) :)

      Slet
    2. Okay. :-)
      - du burde vide at det betyder Illuminati .. (Satanisme)

      Slet
  21. Årh, hvor er du bare heldig! Jeg ønsker dig en kanon tur, og jeg glæder mig til at se billeder derfra og høre om det hele!

    x,
    blogofminds.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Ser frem til at fortælle en masse (når jetlag'en er forsvundet lidt mere, pyh)

      Slet
  22. Hvor er du dog heldig!
    God tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler mig også såsåså heldig! Tak!

      Slet
  23. Ih, ja - din heldige kartoffel! Hav en fantastisk og mindeværdig tur, Andrea. Gid det var mig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mig! "Den heldige kartoffel" - mange tak Flora :)

      Slet
  24. Ih hvor er du bare heldig! Hav en rigtig god tur, ok? Godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det vil jeg sørge for at have (bliver vist ikke så svært) :)

      Slet
  25. jeg er så misundelig! Håber du får en helt fantastisk tur! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak! Det håber jeg også :) Er sikker på det bliver dejligt. Her i Singapore er der varmt, fugtigt og lidt vildt. Glæder mig til noget søvn!

      Slet
  26. Hvor er du heldig! Jeg glæder mig til at se billeder. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Glæder mig, glæder mig og glæder mig til at vise jer alle billeder.

      Slet
  27. Jeg elsker bare din håndskrift!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg virkelig også!

      stjerne-regn.blogspot.com

      Slet
  28. Ih, du har jo lige sådan en rygsæk som jeg drømmer om! Elsker de oldfashion rygsække!

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her, samme her! Den var et vaskeægte kup.

      Slet
  29. du har virkelig en flot blog! og det er virkelig nogle pæne billeder du har fået taget:) jeg er selv ret ny i det store blogger univers så jeg ville høre om du ikke kunne tjekke min blog ud? og måske sige hvad jeg kan gøre bedre? den hedder http://www.amalie-gammicchia.blogspot.com/ og held og lykke med turen til Australien knus og kram amalie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Amalie! Velkommen til blog universet.

      Slet
  30. God tur! :-)
    Flotte billeder!

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet
  31. God tur! :)

    www.ida-ba-dida.blogspot.com

    SvarSlet
  32. Åhhh hvor er det snyd! Hvor længe skal du være afsted? :-)

    SvarSlet
  33. Hvor er det bare fedt! :) Elsker virkelig din blog og ville ønske dine billeder var mine. Den taske på billedet, hvor er den fra? Den er ret så nice!

    Kys

    http://livelife-amalie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er! Tusinde tak - min rygsæk er desværre vintage :)

      Slet
  34. Håber du får en dejlig tur! ville så gerne opleve australien!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Tror også det bliver spændende.

      Slet
  35. Elsker, elsker, elsker din blog! Det er virkelig inspirerende at læse dine indlæg og som du dog kan tegne!

    SvarSlet
  36. Mega fede billeder - til en utrolig fin blog :-) Elsker den virkelig, og er derfor også fast læser nu!:-) Vil du ikke tjekke min blog, og eventuelt blive fast læser?

    Julia - www.i-mine-oejne.blogspot.com

    SvarSlet
  37. hils min storebror hvis du ser ham i Cairns :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke et sammentræf hvis det skulle ske! Ret herligt med en bror i Australien... Han er heldig :)

      Slet
  38. Hvor har du købt den MEGA fede taske!!? :D

    SvarSlet
  39. Jeg har lige siddet og kigget din blog igennem - og hvor er den bare fin! Elsker dine mange kreative billeder og tegninge (du har her med fået endnu en læser).

    kram Sarah-amalie.blogspot.com

    ps. rigtig god rejse!

    SvarSlet
  40. Din blog er bare så fin!
    Elsker dine små seje detaljer og du er også rigtig god til at tegne synes jeg.
    Mvh
    http://365journees.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nuka! Det er jeg glad for at høre.

      Slet
  41. Super fin blog :-) Du har fået en ny fast læser..

    - maises-blog.blogspot.com

    SvarSlet
  42. I think I fell in love with your photography

    SvarSlet
  43. Hvor får du dine rejse-dagbøger? De er herlige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det synes jeg også..... Desværre, aner jeg ikke hvor de er fra. Noget siger mig de stammer fra en eller anden dimsedut forretning, men jeg kan simpelthen ikke huske det (beklager beklager)

      Slet
  44. Sikke en fantastisk blog! Jeg følger dig nu :-)

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet
  45. Ih Andrea! Skøn blog du har, og dine billeder er bare så smukke. (:

    SvarSlet
  46. jeg ville ønske jeg var med :'(!

    SvarSlet
  47. VIRKELIG VIKRELIG fed blog! :D Fede billeder, god fantasi og inspirerende indslag! Vi følger dig!!!! Totalt nice blog :D
    Kig forbi, hvis du lyster!
    http://revolutionofsimplicity.blogspot.com/
    Hugs Mette!

    SvarSlet
  48. uvvvvvvv i like it. i love your blog

    SvarSlet
  49. Det er et utrolig fint land. Håber du har haft en god tur :-)

    SvarSlet