mandag den 11. april 2011

Sad bubbles


Gider ikke skole. Gider ikke ansvar. Gider ikke mødetider. Gider ikke snak. Gider ikke pligter... Åh, mit hoved er fyldt med rod. Sikke en dag! Kender I ikke de dage hvor intet bare vil lykkes? Det er nok bare fordi det er mandag. Jeg hader, hader, hader mandage. Åh, jeg glemte jo prikken over i'et. Min billedbase er fyldt op til randen, og jeg kan ikke længere uploade billeder til min blog! (Jeg kan lige så godt grave et dybt hul, og forsvinde langt væk fra verden)

13 kommentarer:

  1. Kunne det passe bedre til mig? Min dag er præcis sådan i dag... det er så uoverskueligt. Har også selv prøvet det med billederne, sig til hvis du vil have hjælp :)

    SvarSlet
  2. Åh, mandage er bare så træls nogen gange...
    Det ville være fantastisk med hjælp, fortæl endelig :)

    SvarSlet
  3. Jeg kender det alt for godt!

    SvarSlet
  4. Angående den manglende plads til at uploade billeder, kan jeg hjælpe, da jeg også selv lige har siddet i din situation.

    Du opretter en bruger på photobucket og uploader derefter dine billeder, som du vil indsætte på bloggen, dér. Derefter går du tilbage på din blog, under "nyt indlæg", klikker på knappen til at indsætte billeder, og vælger "fra en webadresse". Inde på photobucket kopierer du så "direct link" (tror jeg, det hedder), og indsætter det i feltet ved dit nye indlæg.

    Håber, du kan bruge lidt af det, ellers må du gerne skrive til mig, hvis det er. Var også selv ret nede over det, da det ikke virkede.

    Kærligst Pauline :-)

    SvarSlet
  5. Camilla: Det er bare surt..

    Pauline: Tusinde, tusinde tak. Det vil jeg straks prøve! :) Åh, du har jo
    reddet min dag, hvis det virker. Tak, tak, tak Pauline!

    SvarSlet
  6. Hej
    Jeg kender det også for godt, mandage kan bare være så trælse. Man gider ingenting andet end at slappe af.
    Heldigvis har du en god blog, så alle os læsere bliver i godt humør :))
    Jeg er blevet fast læser, det kunne være fedt hvis du ville se min blog og evt. blive fast læser hvis du kan lide den:
    www.mysmartie.blogspot.com
    Hej hej og forsat god/træls mandag ;)

    SvarSlet
  7. Det med billederne får du lige her :)
    Du går ind på din Gmail og så helt øverst oppe står der "Gmail - Kalender - Dokumenter - Fotos" osv. så går du ind på fotos, og så kommer du til dit picasa webalbum, og så er der 2 albums, et som er dit blogger profil billede og et andet som gerne skulle hedde "smileandsayfromage" den går du ind på og kan se alle dine billeder og så går du ind på det over billederne som hedder rediger og så klikker du på "organiser og omsoter" og så kommer alle dine mange billeder op, hvor du efter det kan slette nogle (i mit album, var de både overskydende, flere af samme slags osv. så du behøver ikke bekymre dig om at slette dine indlægsbilleder)
    Håber det var nok hjælp :) Du skriver bare<3
    xoxo Sibilla

    SvarSlet
  8. Ih, hvor godt. Nu har jeg en masse at starte på :) Det er virkelig sødt
    af dig, tusinde tusinde tak! Krydser fingre for det virker, vil straks prøve.
    Hvis der dukker et indlæg op om lidt, så har det i hvert fald virket.

    Tak igen ♥

    SvarSlet
  9. ...Og mange tak Anne-Sofie! Så søde ord, varmer helt sikkert min lidt
    trælse mandag. Jeg skal nok kigge forbi dig. :)

    SvarSlet
  10. Hej Andrea...
    Tak for din søde kommentar på min blog! Jeg kan læse at du desværre ikke har haft en af de gode dage, det er jeg ked af at høre! Men tilgengæld kan jeg oplyse dig om at du skriver intet mindre end fantastisk i dette indlæg (og ja, i alle dine indlæg). Du er meget velskrivende, hvilket giver store mængder af indspiration til os andre... Knus MAJA

    - kosmosm.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hej Maja! Tusinde, tusinde tak. Det var virkelig sødt skrevet.
    Din blog er også bare så hyggelig, nyder at kigge forbi nu og da.
    Keep blogging'! :) Knus, og tanker fra Andrea

    SvarSlet
  12. Thank you so much !
    Love this photograph !
    x

    SvarSlet