onsdag den 16. marts 2011

Lélé nha hang


Lélé Takeaway i København.

10 kommentarer:

  1. Looks delicious!!

    SvarSlet
  2. the food looks deliciouuus!!
    x

    SvarSlet
  3. mums mums mums ser dejligt ud!
    lækker blg du har, er med det samme blevet fast læser.
    hvis du får tid må du meget gerne kigge forbi min blog og evt. blive fast læser.

    xoxo

    SvarSlet
  4. Hvad hører du med Oh Land? Jeg hører nemlig også Oh Land lige nu. Slapper af til "Wolf and I" :)

    SvarSlet
  5. Den hørte jeg også i går! :) Smuk sang. Lige nu hører jeg Sun of a gun!

    Tak Julia F, jeg kigger forbi dig med det samme!

    SvarSlet
  6. Super cool blog og skønne billeder, du tager :-)
    Jeg følger dig straks!
    xx

    SvarSlet
  7. Tusind tak! :) Det er jeg virkelig glad for du syntes.
    Min blog er primært fotos - så skønt at du kan lide det.

    SvarSlet
  8. Det er så godt deres mad! Og virkelig fine billeder! I det hele taget tager du rigtig flotte billeder :)

    /Emilie
    http://edithinga.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Hey Emilie! Uhm, elsker også maden.
    Tak skal du ha' - det er jeg glad for du syntes :)

    SvarSlet